Oldal betöltése...

UAT környezet
Rendszerüzenetek
Összesen: 4 sor (1 / 1)pp1pp
Tájékoztató a megváltozott munkaképességű személyek ellátórendszerét, a komplex minősítést érintő főbb változásokról és a részletes szabályok elérhetőségéről (2014.12.16. 16:50:39)
Tisztelt Felhasználó! Az alábbi linken a megváltozott munkaképességű személyek ellátórendszerét, a komplex minősítést érintő főbb változásokról és a részletes szabályok elérhetőségéről olvashat egy rövid tájékoztatást, amely kifejezetten a szociális szakemberek számára készült azzal a céllal, hogy az ellátottak számára minél hatékonyabban, pontosabban tudjanak információt átadni. A tájékoztatót ide kattintva érheti el. NRSZH
MEGÚJULTUNK! (2014.12.08. 16:43:25)
Tisztelt Felhasználók!
Örömmel tájékoztatjuk Önöket arról, hogy megújult az Igénybevevői Nyilvántartás. 
Az új változat minden módosítása azt a célt szolgálja, hogy kényelmesebb, könnyebb legyen a rendszer napi használata. Egyúttal hangsúlyozzuk, hogy az eredeti, meglévő funkciók változatlanok maradtak, kizárólag néhány kisebb újítás, könnyítés került beépítésre. Az új változat során kértük és figyelembe is vettük a felhasználók javaslatait, amelyeket ezúton is köszönünk!
Nagyon röviden a legfontosabb változásokról:
  • új háttérszínek alkalmazása, a tartalmilag összetartozó adatokat egységes háttérszín is segíti megkülönböztetni, 
  •  kereső funkció kialakítása az Igénybevételi Naplóban: az igénybevevő nevére, TAJ azonosítójára lehet keresni és a találat mellett lehetséges a napi jelentés rögzítése,
  •  A mentést követően az Igénybevételi napló és az Önellenőrzési napló is letölthető mind Excel, mind PDFformátumban.
A változásokról szóló részletes tájékoztatást is a Rendszer események között találja, ezen felül új felhasználói kézikönyv és oktató videó is készült.
Bízunk abban, hogy az új design rövid időn belül igazolja a hozzá fűzött elvárásainkat, és érezhetően komfortosabbá és könnyebbé teszi a napi munkavégzést! 
NRSZH, Szociális Főosztály

2014. július 1-től kizárólag elektronikusan lehet kérelmet benyújtani a Szolgáltatói Nyilvántartást érintően (2014.12.08. 16:24:16)
2014. július 1-től a szociális intézmények és szolgáltatók kizárólag elektronikus úton nyújthatják be a szociális és gyámhivatalok felé az engedélyeseket érintő kérelmeiket, bejelentéseiket, valamint az azok mellékletét képező dokumentumokat. A fenntartók a kérelmeket előzetes regisztrációt követően rögzíthetik. A kérelem elektronikus úton történő benyújtására a fenntartói képviselő, illetve a meghatalmazott jogosult. További információért kattintson ide.
Tájékoztatás kapacitás riportról a 489/2013. (XII. 18.) Korm. rendelethez kapcsolódóan (2014.12.08. 16:22:03)
Tisztelt Fenntartó!
Tisztelt E-képviselő!

Az egyházi és nem állami fenntartású szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi szolgáltatók, intézmények és hálózatok állami támogatásáról szóló 489/2013. (XII. 18.) Korm. rendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) a fenntartók feladatává tette a teljesített feladatmutatók negyedéves elemzését, a feladatmutatók alakulásának áttekintését a felülvizsgálati hónapot (április, július, október) megelőző 12 hónap vonatkozásában.
a Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal (továbbiakban: Hivatal) tájékoztatása a Korm. rendeletben foglalt fenntartói feladatok teljesítéséhez nyújt segítséget a Kapacitás riport megküldésével.
A Kapacitás riport telephely és szolgáltatás típusonkénti bontásban tartalmazza a felülvizsgálati hónapot megelőző 12 hónap havonta összesített igénybevételi adatait, amely a Magyar Államkincstár felé történő fenntartói adatszolgáltatáshoz felhasználható, valamint segítséget nyújt a támogatásról való lemondás, illetve pótigény benyújtásához.
A Hivatal a tájékoztatást valamennyi olyan fenntartó e-képviselője részére megküldi, amely az Igénybevevői Nyilvántartásban napi jelentést tett az esedékes időszakban. 
Felhívjuk a figyelmet, hogy a közölt  adatok a szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi szolgáltatók, intézmények ágazati azonosítójáról és országos nyilvántartásáról szóló 226/2006. (XI. 20.) Korm. rendelet 13/C. § (1) bekezdése alapján, a fenntartói felelősségen alapuló adatszolgáltatás során kerültek rögzítésre az Igénybevételi Nyilvántartásban, kizárólag tájékoztatásul szolgálnak, és az abban megjelölt időpont szerinti állapotot tükrözik.

A Korm. rendeleten alapuló kötelezettségének megfelelő teljesítése érdekében javasoljuk a jogszabály részletes tanulmányozását.

Az igénybevételi adatokat tartalmazó tájékoztatásunk először 2014 áprilisában került megküldésre a fenntartó e-képviselőjének, majd a továbbiakban minden felülvizsgálati hónapot követő 10-ig.
Amennyiben a megküldött adatokkal kapcsolatban  kérdése  merül fel,  hívja a telefonos ügyfélszolgálatot, vagy írjon a  kenyszi@nrszh.hu  e-mail címre.
NRSZH, Szociális Főosztály

Összesen: 4 sor (1 / 1)pp1pp
Összesen: 2 sor (1 / 1)pp1pp
2014. december 8-i új, 1.2.0.0 verzió legfontosabb változásai (2014.12.08. 16:48:14)
Tisztelt Felhasználók!
Az Igénybevevői Nyilvántartás 1.2.0.0 verziója az alábbi legfontosabb változásokat tartalmazza, zárójelben feltüntettük, hogy a Felhasználói kézikönyv mely pontja tartalmazza a kapcsolódó leírást.
A KENYSZI rendszer heti frissítésével az alábbi funkciók módosultak a rendszerben:
1. Új szín- és formavilág került alkalmazásra annak érdekében, hogy az egyes funkciók, az összetartozó tartalmak, adatok könnyebben megtalálhatóak legyenek a napi használat során.
2. Változott a nyitó oldal megjelenése, szerkezete is.
3. Módosult az Új igénylés rögzítés esetében a funkció gomb elnevezése, működés (Felhasználói kézikönyv: 4.1.)
4. Az igénylés (megállapodás, határozat) PDF formátumban is letölthető (Felhasználói kézikönyv: 4.3.1.)
5. Az Igénybevételi naplóban rá lehet keresni igénybevevő TAJ azonosítójára, nevére, és a találat alapján a napi jelentést lehet is lehet rögzíteni (Felhasználói kézikönyv:5.1.1.)
6. Az Igénybevételi napló, valamint az Önellenőrzési lista – a mentést követően – az Excel formátumon kívül PDF formátumban is letölthető (Felhasználói kézikönyv:5.1.1)
7. Az Igénybevételi naplóban a nevek sorba rendezésénél a kis és nagy kezdőbetűt a továbbiakban nem kezeli külön a rendszer. (Felhasználói kézikönyv:5.1.1.)
8. GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések oldal a Súgóban
Mindenkinek jó munkát kívánunk a megújult rendszerben!
NRSZH, Szociális Főosztály

Tájékoztatás 2014. november 4-ei téves rendszerüzenetekről (2014.12.08. 16:10:37)

Tisztelt Felhasználók!

2014. november 4-én az Igénybevevői Nyilvántartáson belül egyes beállítások aktualizálása történt, melynek során bizonyos ellátások vonatkozásában tévesen küldött rendszerüzenetet a felület, a párhuzamosan nem igénybe vehető szolgáltatások rögzítésével kapcsolatban.

A probléma 2014. november 5-én napközben elhárításra került, melyről a napi igénybevételt rögzítő, érintett adatszolgáltató munkatársak részére közvetlen rendszerüzenetet is küldtünk.

A rendszer hibás működése a napi jelentések rögzítését nem akadályozta.

Köszönjük az együttműködésüket az Igénybevevői Nyilvántartás használatában!

NRSZH, Szociális Főosztály

Összesen: 2 sor (1 / 1)pp1pp

A call center telefonszáma: 06-1-510-0545

E-képviselő meghatalmazása és a meghatalmazás visszavonása

A fenntartó az adatszolgáltatás teljesítésére az alábbi formanyomtatványon - ügyfélkapu belépési jogosultsággal rendelkező személyt - jelöl ki (a továbbiakban: e-képviselő). E-képviselői meghatalmazások rögzítését a KENYSZI-ben az NRSZH végzi, ehhez a meghatalmazott e-képviselő személyesen jelenik meg az NRSZH Kirendeltségén.

A rögzítéshez szükséges dokumentumok:

  • Meghatalmazás
  • Új felhasználó esetében Ügyfélkapu Regisztrációs Nyugta
  • Személyi igazolvány

Kérem, hogy időpont-egyeztetés miatt vegye fel a kapcsolatot valamelyik Kirendeltségünkkel az alábbi telefonszámokon: Elérhetőségek

E-képviselői meghatalmazás visszavonását a fenntartó az alábbi formanyomtatványon teheti meg: E-képviselő megszüntetés 2013

A visszavonásról szóló nyilatkozatot az új e-képviselő rögzítésével egy időben a Kirendeltségen lehet leadni, vagy postai úton az alábbi címre lehet eljuttatni:

Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
Szociális Főosztály
1071 Budapest, Damjanich u. 48.

Oktató videóanyagok a rendszer használatához:

Ügyfélkapu belépés Új adatszolgáltató rögzítése Új E-képviselő rögzítése
Igénybevétel kezelés megállapodás alapján Igénybevétel kezelés határozat alapján Igénybevevő kézi felvitele
Igénybevételi napló rögzítése Önellenőrzés
GYV szakellátás oktatóanyag

Felhasználói leírás:

Adatszolgáltató felhasználói leírás
Verziószám: 1.1.1.0